Terug naar Amsterdam - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Melanie Kraan - WaarBenJij.nu Terug naar Amsterdam - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Melanie Kraan - WaarBenJij.nu

Terug naar Amsterdam

Door: meldepelgrim

Blijf op de hoogte en volg Melanie

24 Juni 2011 | Nederland, Amsterdam

Vrijdag 24 juni
Het is zover... Vroeg in de ochtend vertrekken we met de bus naar de luchthaven in Santiago. Alles gaat vlot. We maken een tussenlanding in Barcelona en vliegen door naar Eindhoven waar we om 18:20 landen. We worden opgewacht door Anita en Tim. Ik word afgezet in 's Hertogenbosch en pak de trein naar Amsterdam. De rest rijdt door naar Waspik. Op Station Zuid stap ik uit en loop naar de Lomanstraat. Om 21:30 sluit ik daar eindelijk mijn geweldige stoere jongens in mijn armen. Minuten lang staan we met z'n drietjes stevig omarmd in het halletje. Tranen stromen over m'n wangen. Jee, wat heb ik die mannetjes gemist. Ze zien er fantastisch uit. Ik breng de nacht in de Lomanstraat door. De volgende dag brengt Jef mij en de jongens naar de Van Reigersbergenstraat. Eindelijk écht thuis. Ons huis is keurig netjes achtergelaten door mijn collega Richard, de tijdelijke huurder. Tijd om me te installeren is er niet. Douchen en omkleden. Wiljan en Tim halen ons op en samen gaan we naar Alkmaar waar ik Vincent ga verrassen met mijn onwerwachte komst op zijn 40ste verjaardag. Vincent is onroerd. Het is gezellig, maar ik hou het niet lang vol. Ik ben doodmoe. Het is een beetje veel allemaal. Eenmaal écht (écht!) thuis plof ik met de jongens op de bank. De uren en de dag daarna doen we niet veel anders dan dat.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Melanie

Mel 'De Pelgrim'

Actief sinds 08 Nov. 2010
Verslag gelezen: 241
Totaal aantal bezoekers 74792

Voorgaande reizen:

03 Mei 2011 - 30 Juni 2011

Voettocht naar Santiago de Compostella

Landen bezocht: